Friday, March 12, 2010

Hari Terakhirku Di SMK Agama Arau....



Hari ni - 25 Rabiulawal 1431 Hijrah bersamaan 11 Mac 2010 Masihi: Hari terakhir aku di SMK Agama Arau. Apa? Hari Terakhir? Ya! Last day as pelajar SMKAA. Selepas ni aku bergelar "bekas pelajar SMKAA". Hehehe...rasa sedih juga kalau nak tahu.Ada yang lagi penting actually hari ni. Apa? Result SPM la! Alhamdulillah aku sangat bersyukur ke hadrat ALLAH 'Azza Wa Jalla, aku berjaya dapat 9A 2B. Mmg happy la. first,parents, grandparents dan teachers aku nampak gembira dgn result aku. Secondly, majoriti kawan aku pun dapat result cemerlang juga...alhamdulillah!

Rasa terkejut juga pihak sekolah bagi result bagi yang cemerlang(9A dan keatas) atas pentas, maksudnya pengetua SMKAA iaitu Pn Hajjah Salmiah Bt Sabran berikan sendiri...mmg terasa tu satu penghargaan yang besar la kepadaku...huhu...

Lepas dapat result tu, aku dan kawan2 pergi jumpa cikgu2 terutama yang pernah ajar kami...maklum la last day as SMKAA student...hee....kenangan pada hari ni mmg takkan dilupakan dalam hidupku.Memang aku target dapat straight A's, tapi kalau ikut apa yang aku jawab exam dulu rasanya mustahil la nak dapat...9A pun belum tentu...tapi alhamdulillah ALLAH berikanku kejayaan. insyaALLAH mudah2han aku akan lebih cemerlang dalam hidup dan berjaya di dunia & akhirat.

Rasa sedih juga nak tinggalkan cikgu2 SMKAA....sebab diorang sgt berjasa kepadaku...tapi nak buat mcm mana kan...zaman persekolahanku bertitik noktah today....hehe...semua yang berlaku masa di sekolah takkan dilupakan dan terus ada dlm ingatan....

Aku akan upload photos yang aku tangkap(majoriti org lain yang tangkap tapi guna kamera yg aku bawa..huhu) kemudian..banyak...tapi nanti laa..aku letih hari ni...tapi saja nak nukilkan catatan hari terakhirku di SMK Agama Arau...harapanku insyaALLAH semoga SMKAA akan terus cemerlang...akhlak gemilang, akademik terbilang.

7 comments:

Nor Lina said...

Alhamdulillah...tahniah2....
=)

Ahmad Kamil said...

Alhamdulillah...terima kasih....

syazwani said...

brp orang stret a's smkaa? mabruk alaika ya akhi! gud luck in ur future!

Ahmad Kamil said...

Sila baca artikel 'selamat tinggal di SMKAA'

hidayat said...

tahniah2... da rezeki saudara... bkan rezeki aq taum niy... rezak pun da hancur.... huh..

Ahmad Kamil said...

terima kasih...alhamdulillah...x apa...jangan putus ok...hehe...

Top 10 Most Popular Posts of My Blog.. « AHMAD KAMIL – THE ORDINARY GUY said...

[...] Hari Terakhirku Di SMK Agama Arau…. [...]