Saturday, September 6, 2008

Kenyataan Media

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh.

Disini saya ingin mengeluarkan kenyataan bahawa cerpen Madu Dibalas Racun yang disiarkan di halaman blog saya ini bukan bertujuan untuk menjatuhkan aib sesiapa atau mengutuk sesiapa atau membuatkan sesiapa terasa.

Kepada yang terasa dengan cerpen karangan saya itu, saya mohon jutaan kemaafan dari hujung rambut hingga kaki. Itu bukan niat saya mengarang cerpen itu. Saya hanya insan biasa yang tidak dapat lari daripada melakukan kesalahan.

Syukron Jazilan.

Raja Ahmad Kamil Bin Raja Sulaiman.
6 Ramadhan 1429H bersamaan 6 September 2008M.

2 comments:

mUJAHIDDEn said...

Apa maksud sedara? cerpen ni dikatakan mengutuk seseorang individu.hmmm...
Klu benar baik kita berjumpa balik dgn individu tersebut utk mohon maaf. Tdk baik berdendam. Jglah hubungn sesama insan....

ahmadkamil92 said...

Begini.
Cerpen tu lebih kurang 98% kisah benar.
Jadi insan2 yang termasuk dalam kisah ini menyangka saya berniat untuk mengutuk dan menjatuhkan aib mereka padahal saya tak ada berniat seperti tu sama sekali.