Saturday, August 8, 2009

Sekilas Madah Tentang Drama Bersiri "Roda Kehidupan"

Assalamu’alaikum.

Alhamdulillah akhirnya saya berjaya menyiapkan sebuah drama bersiri bertajuk “Roda Kehidupan” untuk tatapan semua yang mengunjungi blog saya.Mudah-mudahan drama yang saya karang itu dapat memberikan sedikit sebanyak manfaat dan pengajaran serta mesej-mesej yang positif untuk kita bersama dalam meneruskan perjuangan dalam kehidupan di dunia yang sementara ini.

Walaupun drama ini dilihat agak kelam kabut dan agak panjang, namun saya fikir ia tidak menjejaskan matlamat saya untuk mengarang drama ini. Untuk pengetahuan semua, drama ini sebenarnya diadaptasi daripada perjalanan kehidupan saya sendiri yang kemudiannya diubah suai mengikut jalan cerita yang saya inginkan.Jadi terdapat kisah yang saya kekalkan bermaksud ia merupakan kisah benar dalam hidup saya dan ada kisah yang ditambah atau direka untuk memberikan drama tersebut lebih menarik.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang membaca dan mengikuti drama tersebut.Harapan saya semoga mesej yang ingin saya sampaikan dalam drama tersebut sampai ke dalam kalbu kalian.

Sekian.Wassalam.

2 comments:

zakiah said...

congrate...coz dpt abskn drama awk tue..mmm...

admin said...

syukron jazilan ya ukhti =)