Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru!



SELAMAT HARI GURU diucapkan kepada semua warga pendidik di seluruh negara! Semoga jasa serta pengorbanan kalian yang dilakukan dibalas sebaik-baiknya oleh ALLAH 'Azza Wa Jalla, yakni tempat kembali yang kekal abadi dengan Syurga. Insya-ALLAH!

Saya secara peribadi ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua warga pendidik yang telah mendidik saya, terutama kedua-dua ibu bapa saya; semua guru yang pernah mengajar saya; terutama di Sekolah Kebangsaan Jejawi, Perlis; di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Arau, Perlis; di Pusat Tuisyen Taman Jejawi; di Institut Kecemerlangan Insan(IKIN) Kangar; seterusnya sahabat-sahabat sejati saya yang turut merupakan guru saya!

Semoga jasa kalian ALLAH akan balas dengan yang lebih baik. insan ini mendoakan kalian berjaya di dunia & di akhirat! Amin =)

No comments: