Thursday, May 28, 2009

Koleksi Kertas Soalan Peperiksaan Tingkatan 4

PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN SBP 2006

Mathematics [ kertas 1] [ kertas 2][ skema ]
Additional Mathematics  [kertas 1] [ kertas 2]
Physics[kertas 1 ] [ kertas 2] [kertas 3]
Chemistry [ kertas 1] [kertas 2] [ kertas 3]
Biology [ Soalan ]

PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN SBP 2007

Mathematics [ kertas 1] [ kertas 2]
Additonal Mathematics [ kertas 1] [kertas 2]
Physics [ kertas 1] [kertas 2] [kertas 3]
Chemistry [kertas 1] [kertas 2] [kertas 3][skema ]
Biology [kertas 1] [kertas 2]

PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN SBP 2008

Mathematics
Additional Mathematics
Chemistry
Biology
Physics

KOLEKSI SOALAN ADDITIONAL MATHEMATICS

Paper 1
Paper 2

PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN MELAKA 2009

Physics [ skema ]
Chemistry[ skema ]
Biology [ skema ]
Mathematics
Additional Mathematics

42 comments:

din said...

terima kasih...saya harap cikgu memberkati ape sahaja yg cikgu bekal kan....doakan lah kejayaan saya...tq

Ahmad Kamil said...

Sama2...ehh..saya bkn cikgu la! saya cuma pelajar lepasan spm 2009 la...hu3....

fifi said...

sy tlh men'download' soalan2 add math dan kimia dr blog anda
terima kasih daun keladi ye encik ahmad kamil
^-^

Ahmad Kamil said...

Sama2...manfaatkan la ye...hehe...

maizoon said...

thanx....i had downloaded addmth n chem..your blog helpin gile..

era said...

slm...
leh post kn soalan p.islam ting4?
anywy, sy dh selamat download paper BAK..
jazakallah hu kairal jaza'~~

cynthy said...

i'm very satisfied with tis website....
it has helped me a lot....
TQ AHMAD KAMIL

nmr said...

thnks 4 ur help

ina said...

ada yg x de jawapan..mcm ne nk check???

Rosdiana said...

Salam. where i can download sample question of english Form4 2010?

ckgu zai tie said...

sy download soaln2 dr blog anda,halakan yer..trma kash ckgu.. :)

sha said...

jwpan tade ke kamil?

Eos said...

ada kertas soalan jps 2010 tingkatan 4 tak?

musye said...

halal kan sye copy soalan nie ek...
terima kasih...

Khisok said...

does anyone have form 4 jps 2010 ... SOALAN BOCOR !!!!!!!!!!

tanusha said...

saya nak soalan peperiksaan akhir tahun tingkatan 4..dari jps.....pls semua subjek kelas sains

adreena said...

nk semua soalan peperiksaan dari PPD johor bahru . plezzz . memerlukan maklumat nye .

thashu94 said...

saya nak semua kertas soalan JPS tingkatan 4 2010

saye laa . said...

nak SOALAN jps plss.
soalan sume cm apee jerr .

saye laa . said...

hey you oll .
tolong arr post an sume soalan form 4
need!!

zetty said...

ckgu tlg sy....sy nk soalan agama islam tinkatn 4....2010...plzzzzz...

zetty said...

macm mane nk taw soaln ny....tlg la.....cm ne ny???????????

satish said...

boleh saya dapatkan soalan peperikaan jps 2010 tingkatan 4...........sains stream punya~!!!!!!!!!!!

satish said...

boleh saya dapatkan soalan akhir tahun tingkatan 4

satish said...

boleh saya dapatkan soalan peperikaan jps 2010 tingkatan 4 semua subjek

yana said...

adew krtas soalan jps 2010 tgkatan 4 tak??
suma subjek???
nak...plisssss...

huhu said...

mana saya boleh cari soalan peperiksaan akhir tahun tingkatan 4 2010 ??

adek said...

terima kasih dapat berkongsi soalan2.....
mohon dapat perbanyakkan koleksi2 soalan 1/2 dan akhir tahun bagi tingkatan 4 untuk rujukan....

adek said...

mohon supaya koleksi soalan tingkatan 4 dapat diperbanyakkan terutama add maths + skema.........
Jasamu dikenang......tq so much

din said...

mana ada kertas soalan jps untuk ting 4???????? saya nak add math....... minta tlg...

tanusha said...

SOALAN BIOLOGY PAPER 3 FORM 4 TINGKATAN 4....JPS PUNYA

syazwani aqilah said...

Terima kasih utk semua koleksi-koleksi soalan tu.....Ia banyak membantu sye.....=>

AiMuNi said...

terima kasih krn memberi pertolongan yg sgt bgus utk sy... soalan2 begini saya amat memerlukan. (^_-) may god bless u..

inuya said...

npew sya xlayh nk bkak cntoh soalan ni???tlong la sya...

inuya said...

tlong................

ayyum said...

assalamualaikum
thanks coz latihan yg bnyk.
smoga Allah balas jsa awk...Aminnn

Govind said...

Saya mengucapkan Jutaan Terima Kasih Atas sumbangan Cikgu. Saya pasti akan membantu pelajar-pelajar yang memerlukan bantuan cikgu dengan ikhlas...

nadz said...

trimas bnyk2 cg...

zainal said...

dengan ade nya blog ni sy dpt ulangkaji pd mase cuti ni!!tq kpd cg

wan said...

terima kasih bnyak2..bru bersmngat nak blajar...hu..hu..hu..

ctiey chesu said...

salam..soaln2 untuk bulan 3,dan 5 xde ke..??

Unknown said...

blh minta skema jwpn tuk soalan-soalan add maths x?