Sunday, January 16, 2011

I terrifically miss all of you, guys ! !

http://ordinaryguy92.files.wordpress.com/2011/01/11682-sahabat.jpg?w=300

Teringin taip dlm bahasa melayu laa pula. Hehe.. Actually, dah lama benar aku x jumpa ramai sahabat2 lama aku…termasuk la sahabat2 rapat & sejati aku…rasa rindu sangat dkt diorang… siapa diorang tu? Raamai…antaranya Muhammad Rushydi Bin Musa, Mohd Faizuddin Bin Sahimi, Muhammad Khidhir Bin Kamil, Ahmad Nabil Bin Zaharuddin, Mohd Farid Wajdi Bin Mustaffa & ramai lagi la…kalau nak listkan semua boleh la juga. Tapi penuh berapa puluh baris. Yg aku x sebut tu jgn kecil hati pula…bkn aku lupakan korang ye..

Ketika post ni ditaip, aku actually tgh termenung..maklum la hari cuti2 ni…kdg2 malas nak study…kerja nak baring..nak relax je.  So termenung la jawabnya. Bila termenung ni, teringat la balik zaman persekolahan yg penuh kenangan. Rasa rindu sgt2…. Suka duka, manis pahit,susah senang dan gembira sedih terpahat dlm memoriku. Mmg semua tu mewarnai kehidupan di dunia yg sementara ni.

Kpd junior2ku yg x sabar2 nak habis zaman persekolahan tu, ingat la nanti korang akan rasa rindu kpd zaman yg korang nak sgt habis cepat2. Biasa la tu insan kan. Huhu.. Rasa rindu juga kpd guru2 – para pendidikku yg sgt berjasa kpd diriku ni. Tanpa ilmu & segala yg dicurahkan kpd aku, x mungkin rasanya aku dapat capai impian aku utk berada di CFS IIUM ni.

Sbagai mngingati kisah suka duka kehidupan aku yg mcm2 ni, aku mmg coretkannya dlm drama bersiri yg aku karang tu – Roda Kehidupan. Maksudnya kisah dlm drama tu sebenarnya diadaptasi drpd perjalanan kehidupanku & org sekelilingku. Baca2 la ye…

Oklah…tu je lah yg aku nak tulis utk kali ni. Walaupun kita jauh di mata, tapi dekat di hati. Iringan doa yg berterusan insyaALLAH akan terus menyemai ukhuwah antara kita. Barakallahu fina…amin ya rabbal ‘alamin.. =)

No comments: