Sunday, January 23, 2011

Once Again In My Hometown!!!

http://ordinaryguy92.files.wordpress.com/2011/01/termenung.jpg?w=300

Salam 'alaik to everyone!! Ahaaa....once again...I am currently in my hometown, Perlis Darus Sunnah. Ehh...semester break? No...it is merely weekend break laa. hahaha... There are some matters to be done and solved - that's why I return here for a while.

Cakap melayuu la pula. Aku cadang nak pergi sekolah pagi tadi. maklum la hari ni hari persekolahan ganti sempena tahun baru cina nanti. tambah2 pula hari ni diadakan kejohanan merentas desa. teringin la nak pergi. boleh jumpa cikgu2 & sahabat2 yg dirindui yg dah lama x jumpa dong. Tapi apakan daya.... lepas solat subuh pagi tadi, cadang2 nak tidur sekejap je. Tapi terlajak berjam2 lamanya. hahahaha.... terbaik punya kan? Memang x ada kerja sungguh. buang masa je tahu. ish3.....teruk betul aku ni. bila la nak berubah.

InsyaALLAH malam esok nak balik dah ke CFS IIUM, PJ. 2 minggu lagi cuti tahun baru cina. tapi aku x balik perlis. insyaALLAH aku balik kuala kangsar, perak. balik kampung. sebab family aku mmg nak balik sana nanti. InsyaALLAH lepas CNY nanti, maka bermulalah final exam...then cuti semester. Ehh...cepat betul kan masa berlalu! MasyaALLAH....dunia akhir zaman.....

No comments: